پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3093
-
الف
+

در چشم باد ترکیبی از عشق و وطن‌‎پرستی است

لاله اسکندری بازیگر سریال «در چشم باد» در خصوص این سریال با آی‌فیلم به گفت‌وگو پرداخت.

لاله اسکندری بازیگر سریال «در چشم باد» در خصوص این سریال با آی‌فیلم به گفت‌وگو پرداخت.

لاله اسكندری با سریال ابراهیم حاتمی‌كیا كارش را شروع كرد. شروع موفقی داشت و توانست در آن نقش، بسیار خوب بدرخشد. كارنامه كاری اسكندری تغییر و تحول زیادی دارد، اما «در چشم باد»، سریالی است كه او پنج سال درگیر آن بود و یكی از نقش‌های اصلی آن را برعهده دارد. كم‌كم حضور او را بیشتر حس خواهید كرد، به همین بهانه با او درباره سریال به گفت‌و‌گو نشستیم:

خانم اسکندری این روزها سریال «در چشم باد» در حال پخش از شبکه آی‌فیلم است و شما در نقش "فخرالسادات" در این سریال بازی کردید. چطور این نقش به شما پیشنهاد داده شد و شما آن را پذیرفتید؟

دلیل اصلی من برای این که پذیرفتم در این سریال بازی کنم حضور آقای "جعفری جوزانی" بود به نظر من ایشان یکی از کاربلدترین کارگردانان هستند به خصوص در کارهای تاریخی. به همین خاطر وقتی این کار به من پیشنهاد داده شد، من خیلی خوشحال شدم که کارگردان این کار آقای جوزانی هستند. همچنین باید بگویم که فیلمنامه این سریال بسیار من را جذب کرد. به خاطر دارم وقتی این سریال به من پیشنهاد شد بخشی زیادی از فیلمنامه را دو سه روزه خواندم. فیلمنامه «در چشم باد» برای من بسیار پرکشش بود. یکی از دلایل دیگر حضورم در این سریال وجود بازیگران خوب و تیم حرفه‌ای بود. هر کدام از بازیگرانی که در این سریال حضور داشتند به نوبه خود و در جایگاه خودشان بهترین بودند و من خیلی خوشحالم که با این عزیزان همکاری کردم.

همانطور که گفتید فیلمنامه «در چشم باد» برای شما بسیار جذاب بود. چه چیزی از فیلمنامه این سریال برای شما جذاب بود؟

ببینید تاریخ همیشه جذاب است و همانطور که بزرگان ما گفتند تاریخ، عبرت آموز هم است. وقتی تاریخ به نمایش دربیاید و جلوه داده شود جذابیتش چند برابر می‌شود.شما بیش از نیم قرن از تاریخ کشور را در یک سریال تماشا می‌کنید و این برای خود من بسیار جذاب است. همچنین جذابیت دیگری که این فیلمنامه برای من داشت این است که در چشم باد ترکیبی از عشق و وطن‌‎پرستی است.

از سوی دیگر متاسفانه کتاب خواندن هنوز آن چنان که باید در جامعه ما رونق نگرفته و بهتر است تاریخ به صورت سریال ساخته شود از این حیث سریال‌های تاریخی بسیار با ارزش و جذاب هستند.

این را هم بگویم که من در سریال در چشم باد در دو مقطع سنی بازی داشتم و از این جهت كه تا به حال نقش پیری را تجربه نكرده بودم برایم جذابیت داشت.

معرفی بازیگران سریال «در چشم باد» 

شما هم در سریال‌های تاریخی بازی کردید، هم در سریال‌های اجتماعی و .... کدام یک را بیشتر ترجیح می‌دهید؟

ترجیح من فیلمنامه خوب است. اگر فیلمنامه خوب باشد در آن سریال یا فیلم بازی میکنم. منتها در خصوص کارهای تاریخی باید این را بگویم که تاریخ کشورمان کمی مورد غفلت واقع شده است و بهتر است سریال‌ها و فیلم‌های بیشتری از تاریخ کشورمان بسازیم تا برای آیندگان بماند و همه در آینده متوجه شوند چه بر سر کشورمان گذشته است.

این روزها مشغول چه کاری هستید؟

این روزها سر فیلمبرداری سریال «جشن سربرون» هستم که مقطه زمانی این سریال نیز گذشته است و به نظر خود من سریال بسیار جذابی است.

(مصاحبه کننده: هانیه خاوری برای وب‌سایت آی‌فیلم)

نظر شما
ارسال نظر